Pengikut

5 Julai 2012

I Love You Pengambis Ati - Hailey & Melissa Francis ~Lirik ~ Versi Iban



I Love You Pengambis Ati - Hailey & Melissa Francis ~Lirik ~ Versi Iban

Tumu pagi aku dani 
Meda nuan sulu nadai di tisi 
Nama berita nuan dara 
Udah lama tua enda betemu mua 
Arap ka nuan gerai belama 

Aku sunyi nadai nuan asi 
Ninting ari aku nyabak di dalam ati 
Taja pia aku besampi 
Ngarap ka nuan meruan lantang berari
Aku nda betah nuan asi 

Kasih nuan kasih aku 
Tua jauh jauh sulu 
Rindu nuan rindu aku 
Tua kirum ba angin chiru 
I love you pengambis ati 

Anang nuan berubah ati 
Ka pan nda tua jauh aku meruan ngenangi 
Ukai ku nda pecaya asi 
Nuan pan nemu nuan nadai ulih ku ganti 
I love you pengambis ati 

Anang nuan irau sulu 
Semina nuan aja dara ku rindu 
Sama sama tua besampi 
Ngambi ka pengerindu tua likun berari 
I love you pengambis ati 

Kasih nuan kasih aku 
Tua jauh jauh sulu 
Rindu nuan rindu aku 
Tua kirum ba angin chiru 
I love you pengambis ati 

3X 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan