Pengikut

28 Ogos 2013

Andai Hatiku Bersuara - Chomel ~ Lirik~


~ Atas permintaan my brother n sister ~
Smasa pulang braya 


Andai Hatiku Bersuara - Chomel ~ Lirik~

Oh tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Aku percaya ada hikmatnya
Disetiap dugaan yang ku terima


Andainya hatiku bersuara
Pastinya ia akan berkata
Cukuplah sayang aku tidak berdaya
Mengharungi segala sengsara

Berapa kali harus aku terluka
Barulah kan ku sedar

Cintaku tidak layak Untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya


Tidakku mengerti Tidakku fahami
Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya

Andai terlampau permintaanku ini

Maafkanlah kasih
Berapa kali harus aku terluka
Barulah kan ku sedar


Cintaku tidak layak untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya


Tidakku mengerti tidak ku fahami
Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan di cintai tiada duanya


Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih


Oh tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Aku percaya ada hikmatnya
Disetiap dugaan yang ku terima


20 ulasan:

  1. Balasan
    1. btol tuu... walaupon org kate diye mcm tomboi tpi ttap best

      Padam
  2. Mkna ckop mndalam

    BalasPadam
  3. sukaa laguu niyy . fav songg . minatt sngatt

    BalasPadam
  4. Style chomel niee. .,tp jd pengkid . .,

    BalasPadam
  5. Best la suara chomel, nak nyanyi lagu saya tak. Hehe : )

    BalasPadam
  6. Best la suara chomel, try nyanyi lagu saya boleh. Hehe

    BalasPadam
  7. Best ... frist time dengar lagu nie tau ...

    BalasPadam
  8. Lwa eh lagu ah suka ku

    BalasPadam
  9. I like very much dari drjh stu lgii!?

    BalasPadam
  10. Suka sngt lagu ni, mnyentuh ati n prasaan..

    BalasPadam
  11. best lh lgu chomel.sedih sangat2

    BalasPadam
  12. Giler best and menyntuh jiwa

    BalasPadam