Pengikut

29 Februari 2012

Simpul Mati Keindahan Suci – Massa


Lagu ni aku wat atas permintaan kawan ku Adi Abu voklis kumpulan ROCK Btu...


Simpul Mati Keindahan Suci – Massa 

Gemilangan cahayamu tenangku rasakan 
Terpancar dari raut wajah pesona 
Tenggelam aku dengan rasa dan 
Rindu yang terpendam dalam hatiku 

Rindu bagai di renda di laut bergelora 
Asyik dalam cinta syahdu bersemi 
Di Dalam satu simpul mati 
Diwarna dengan keindahan suci 

Di sini aku dalam bayangan rindu 
Basah di dalam cinta berdiri 
Indah Abadi Dengar suara 
Berkata dalam hati 

Aku tetap menanti 
Walaupun jauh perjalanan itu 
Di sini aku Dalam Bayangan rindu 
Basah di dalam Cinta berdiri 

Indah Abadi Dengar suara 
Berkata dalam hati Aku tetap menanti 
Walaupun jauh Perjalanan itu 
Gemilang cahayamu tenangku rasakan 

Terpancar dari raut wajah pesona 
Rindu bagi di rendam Di laut bagai begelora 
Asyik dalam cinta tersimpul mati 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan